08 September, 2011

Recordant el diari: el golf de roses


Ara ja comencen les fotos amb la càmera trencada, una oportunitat perquè el lector / internauta faci servir la seva imaginació ;-)


Creuar el golf de roses no va ser gens fàcil. El primer dia bufava molt garbí, tant que la gent que caminava per la platja anava 2 vegades mes ràpid que jo! Així que vaig intentar fer un tram a peu per arribar a Sant Pere Pescador, ja que m'havien promès una dutxa i un plat de menjar calent, i tal i com estava el dia s'havia de intentar. Fent un sobre esforç vaig aconseguir-ho. Al càmping "Las Palmeras" La Pili, en Joan Carles i els seus fills, la Carlota i en Romà, hem van rebre més que bé i els hi estic molt molt agraït. La primera dutxa del viatge, el primer àpat complert (molt molt bo) i el primer matalàs tou. Només hem vaig poder fer una foto amb la Carlota abans de marxar al dia següent, en el xiringo d'en Coldo on tenen molt bona música y un ambient molt relaxant.


L'altre meitat del golf la vaig fer, aquest cop amb tramuntana, i la única anècdota va ser remolcar a un alemany windsurfista que havia perdut la vela, i el vent se'l enduia cap a mallorca. Suposo que el home hem té ara en les seves pregaries.

No comments:

Post a Comment