08 September, 2011

Recordant el diari: amor per la costa brava




Al veure aquests dos nens pescant, no vaig poder evitar recordar la película "Mi Chica", on el nen pesca un peix, que desprès torna al aigua perquè a la nena li fa pena. Es una escena romàntica, igual que la foto. A la vegada però, hem recordo a mi de petit, a Llafranc entre les roques, descobrint racons de tot tipus com piscines naturals, o pedres d'allò més interessants i pensa que era la primera persona que descobria aquells llocs tant extraordinaris. Sembla mentida, però encara sento aquella màgia quan m'acosto a les roques costaneres, i durant aquest viatge se'n estant fent molts i molts de kilòmetres en roques costaneres on sorgeix la mateixa sensació de trobar llocs magnífics, veure paisatges insòlits i preguntar-te: això ho ha vist algú abans? se'n done conte la gent del mateix que veig jo? En fi, que jo de petit a Llafranc quant pescava un dels molts pops que vaig pescar (o hem saltaven al braç i jo corria tant com podia) no recordo tenir a ninguna noieta que hem digues que el tires al aigua, i si hi era jo no li feia cas, i esque el meu enamorament eren les roques, el mar, i descobrir-hi coses. Es per això que per mi aquesta foto (amb nena o sense) no deixa de tenir el seu toc romàntic.

No comments:

Post a Comment